dimecres, 3 de desembre del 2008

La Constitucio dels hereus de Felip V , R.i.p. a la mateixa ja que es una herència del Franquisme


la Constitució una etapa caduca, que ja arribat a la seva fi, ara ja fa trenta anys des de la seva aprovació i jo estic amb els Jerc declaren el rebuig al text Constitucional, aquest no es la finalitat que vull del meu país, jo vull que el meu país sigui lliure, lliure de cadenes, que deixem de ser la colònia a explotar, que la volem cagar nosaltres i no assumir les cagades dels hereus de Felip V.
Perquè la veritat que la Constitució ja ha fet la seva etapa, ara toca la Independència de la nostra nació, perquè els hereus de Felip V fan servir aquesta llei caduca i franquista com arma per ataca al poble català, això es com els deus manaments i gràcies a això fan el que volen
no voldria acabar avui , sense parlar.vos de un grup musical que m'ha impactat es el grup nan roig en el seu darrer Cd tenen una cançó dedicada al profeta de les ones, al creuat mediàtic defensor de la llengua dels hereus de Felip V , al abanderat de la ràdio dels capellans, al mal anomenat periodista [noticia]

la lletra de la cançó es la següent:

"Tu, tu, tu, Diguem que penses tu, cada cop que sents parlar, com enganyen quelcom. Prou d’imbecils, i manipuladors, que surten al mitjans, s’anomenen informadors. Estan produint, un brou de cultiu, cortines de fum, alimenten el niu de fatxes que treuen diners del seu estat, per fer una campanya, contra el poble català". "Stop hipocresia Stop marginació Stop a les mentides Stop a difamacions Stop a l’agressió Contra el poble català No criminalitzis I fes-te fotre".



"Molt, molt parlar, A la boca la llibertat, tant la nomenen que es poden ofegar, tenen el cor podrit, ple de mentides, terrenys i diners, mouen la seva vida, són neo con, cultura de formigó, néts de franquistes, que encara ens tenen por, somien amb un virus que mati catalans i repoblar aquesta terra amb fidels ultradretans".



"Tenen menjat el coco a la seva població, controlen els mitjans, i la desinformació, no estic adoctrinant, que aquí també hi passa, problemes de censura també es donen a casa, que d’aquests neo cons n'hi ha de tots colors, tecnocràcia independent, que es vesteixen de roig, que no t’enredin i pensa amb el cap, que ells guanyen, i perdem els catalans".

per acabar només donar les gràcies al senyor Losantos,perquè cada cop mes ´em fa mes radical