dijous, 8 de gener del 2009

Catalans Orgullosos de ser espanyols, on hi ha el problema?

Avui al e-noticies surt un llistat de personatges públics nascuts a Catalunya que senten orgullosos de ser espanyols, i el diari digital treu la notícia com si això fos un pecat.*Noticia*
La Veritat que estem en un país democràtic on els hereus de Felip V poden dir lo que vulguin i la gent de Catalunya que els hi segueix la corrent encara més i on els que no ens sentim orgullosos de ser espanyols som considerats uns Nacionalistes radicals i provocadors, amb ganes de provocar un separatisme i trencar la pell de brau, que tantes guerres va costar i tantes morts de herois del nacionalisme espanyol van sofrir.
Jo que aquesta gent que treballa en empreses espanyoles, que molts els hi va en joc la feina , del seu patriotisme i mes sent catalans, dons la veritat jo els entenc, perquè com som uns fenicis i ens venen per un plat de llenties, imagineu-vos per un sou cada més, diríem i faríem lo que sigui.
Bé dons jo Soc Català, en sento orgullós de ser Català, ho soc de vocació i l'únic que tinc de espanyol es per imposició.
La llàstima de tot plegat es que aquest sentiment catalanista no el tinguin els polítics que ens representen aquests només son catalans de boqueta.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

bon any sr.secases, fa dies que no parlem pero, estic amb vos cada dia, amb feu feliç amb les vostres cuatre ratlles diaries. gracies.

ALP2500 ha dit...

MOLT BON ANY senyor Rigolisa,a mi em fa molt feliç que algú perdi el seu apreciat temps en llegir les meves tonteries, moltes gràcies