dimarts, 11 d’agost del 2009

Ja Quasi tenim pont nou a la Molina

La veritat es que ha costat mans i mànigues però al final s'ha aconseguit a la Molina disposem de pont nou, ahir van assistir a la col·locació de les bigues del centre del Pont el Conseller Nadal l'alcalde d'Alp i el primer tinent d'alcalde, juntament amb el president del Consell Comarcal. Bé ahir era questió de sortir a la foto , però en aquest cas no se li pot retreure res al equip de govern del municipi perquè han aconseguit una cosa que mancava i que cap dels anteriors equips de govern havia ni intentant, això si a cada proposta politica.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Estic d'acord em que feia molta falta aquest pont, peró no, en que cap equip de govern no ho havia intentat, en l'anterior legislatura
se de bona mà que hi havien hagut converses molt serioses amb el ministre Sr. Cascos i fins hi tot se que havien anat a Madrid, projecte sota el braç, a parlar del tema amb la direcció de Renfe.-

ALP2500 ha dit...

Bé anònim desconet aquesta informació, jo només em puc referir als fets que puc veure, l'equip de govern de l'anterior leislatura ho havia proposat , jo només em puc referir als semafors que van fer possar , que va esser el primer pas, el pas definitiu ha estat el pont, però jo no tinc clar que si es per negociació de l'equip de govern actual, l'anterior o fins i tot dels temps d'en Tajà, el que està clar que els que han sortit a la foto son l'alcalde i el que governa.