diumenge, 18 d’octubre del 2009

Balandrau, 2585 metres de pujada, i un espectacle visual al cim

Avui he fet el Balandrau, la veritat que la dita que els estalvis es mengen les estovalles es ben certa , no he volgut seguir el camí marcat i he volgut fer drecera i la drecera m'ha fet caminar mitja hora mes de regal però bé ha estat magnifica la pujada perquè he vist un ramat d'isards de mes de cinquanta unitats. tot un espectacle.
Desprès tot seguir segur el curs del riu he arribat fins al coll allí es pot veure el refugi del Coma de Vaca als teus peus, es magnific , desprès ha estat un petit esforç per arribar al cim i quina ha estat la meva sorpresa quan al arribar al cim de la muntanya m'he trobat al manel i la nona, m'ha fet gràcia tot plegat anar a la comarca del ripollès per trobar al amic manupages al cim del Balandrau, la veritat que el mon es molt petit. El Balandrau una petita muntanya de 2585 metres des de allí podem veure els bastiments, Pic de l'infern, Camí dels enginyers fins a Núria, Puigmal , Torreneules, el Pedraforca i el Taga. La veritat que es espectacular.

Desprès la baixada ha estat com sempre, tirant avall que tot baixa.i així hem matat el dia,.
Una altre cosa que he après que per anar a fer el balandrau millor arribar fins a ribes trencar direcció a Pardines i quan S'arriba al desviament de Ribesaltes trencar a l'esquerra i fins arribar al coll de la muntanya desprès a ma esquerra podreu gaudir de les vistes de la muntanya . Si no voleu fer el préssec com jo aneu tirant fins a trobar un camí de terra a la dreta i allí deixeu el cotxe i a caminar, paga la pena sobretot per la bellesa visual que podreu gaudir i molta sort.