dimecres, 7 d’octubre del 2009

Ràdio Pirineus, canvia Ona Catalana per la Cadena Ser

La veritat es que jo cada matí escoltava ràdio Pirineus, mes aviat escoltava ona Catalana , la qual parlaven d'esport i música quasi bé tot el dia, aquesta setmana això s'ha acabat i ara al dial on posava ona catalana ara posa Cadena ser, i tinc que escoltar les notícies amb una llengua que no és la meva. [noticia].

Dons jo trobaré a faltar Ona Catalana, això d'endollar la ràdio l'hora que sigui i puguis escoltar els esports es una cosa que m'agradava però ara això ja no es pas el mateix me ho han canviat, ara quan endollo el dial 89.8 molts cops escolto política, i que voleu que us digui , jo prefereixo esports , com a mínim escoltar les aventures dels esportives son mes gratificants que escoltar les preses de pel dels polítics. i quan ara diem una cosa i ahir varem dir el contrari i així anar tirant.



4 comentaris:

jordi ha dit...

doncs jo trobo a faltar a Jiménez Losantos i ESRADIO, que vols que et digui, una ració de mala ostia de bon mati encara va be.

ALP2500 ha dit...

Home Jordi jo també trobo a faltar al gran mestre maquiavèl·lic, al gran titellaire es una gran putada que no el podeu escoltar. sempre treies alguna cosa en clar escoltant aquest manipulador de la ràdio

jordi ha dit...

Això em recorda el temps del partit comunista a USA, la majoria d'afiliats eren de la CIA de del FBI, amb Losantos em sembla que passa una cosa semblant, l'escoltàvem mes els catalans per poder emprenyar-nos i continuar endavant cap a la independència (El partit comunista de USA va arribar a tenir un president de la CIA).

ALP2500 ha dit...

La veritat Jordi que el Senyor Losantos ha estat un dels personatges que ha fet mes per la independència de la nostra nació, això que cada cop que obres la boca fas un patriota nou es tot un record, això si que li hem de donar les gràcies i si no existís un personatge com aquest l'hauríem d'inventar.