divendres, 20 de novembre del 2009

Carod, als polítics només els hi podem demanar coherència

La veritat que darrerament el que diuen els polítics en la campanya electoral al que diuen quan tenen agafat la mamella del poder s'assemblen com un ou a una castanya.
Ara us parlaré de la darrera del zombi aquest d'en Carod que des de que l'han castigat va divagant de un costat al altre com un mort vivent.

La darrera gran declaració del senyor carod ha estat a dir que si el constitucional diu que no som una nació i que?. Perdoni senyor Carod llavors vol dir que som una colònia, i jo no vull ser una colònia dels hereus de Felip V, vostè com a bon polític no s'en recorda de els coses que va dir fa quatre dies, parlava de una referendum per el 2014 buscant la independència de la nostra nació i ara si el tribunal Anticonstitucional dels hereus de Felip V diu que no som una nació no passarà res,

Dons jo em demano perquè nassos vaig anar a votar si ara resulta que allò que vaig votar és ciència ficció. potser hauria de tornar anar a votar, o serà que perquè pugui mantenir el càrrec hem de veure que tot allò que ens deien fa quatre dies era un fum que s'ha escampat i ha desaparegut. [noticia].

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

ALP2500 ha dit...

El senyor Anglès només volia saber això:

Qui sap on descarregar Palladium de XRumer 5.0?
Ajudi, complagui. Tot recomana aquest programa per anunciar-se eficaçment en la Internet, això és el millor programa!

be company jo només et puc donar aquesta adreça molta sort

http://sanatas.com/vb/showthread.php?p=12110