dimecres, 25 de novembre del 2009

La Molina , que ha montat un Telecadira o un coet

La veritat que escoltant les noticies del regio 7 jo em demano que ha instal·lat la Molina un telecadira desembregable o un coet , perquè escoltant la noticia semble que el remuntador de Cap de comella rebaixarà en 23 minuts el trajecte. [noticia].
L'antic Telecadira podia necessitar fins a 27 minuts per fer el mateix itinerari, que ara es farà en 4,5 minuts, això es el que publica el diari Regio 7 que ha sortit de boca de la Casa Gran del Municipi d'Alp.
Bé un cop escoltar això vaig demanar al Senyor Alcalde del meu municipi de on va treure aquesta dada i resulta que un cap de setmana en el qual hi havia el Campionat del Mon de Minusvàlids i que aquesta havien de pujar per el remuntador citar i clar parar el mateix en la pujada i la baixada i que llavors va tardar 27 minuts en arribar al cim.

I jo em demano un cop que passa vol dir que passa sempre, qui te la culpa d'aquesta desinformació, Es Culpa del que diuen que porta el bastó del comandament de l'alcaldia d'Alp O el personatge que don la noticia que no s'ha informat correctament.

Perquè Clar si agafem al peu de la lletra la mateixa noticia vol dir que han incrementar amb un 500 % la velocitat del mateix, això si un remuntador de pinça fixa va a 2,5 metres representa que aquest anirà a 12,5 metres , això no es un remuntador això es un coet, I si el problema el tenen amb el nom del mateix jo proposo trans-Siberià a la lluna perquè amb aquesta velocitat es on arribaran els esquiadors abans de veure la llum

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El sr. alcalde en el seu parlament ba dir en public 27 minuts

ALP2500 ha dit...

bé el sr. alcalde no deixa de ser un polític, i darrerament la paraula de un polític s'ha de mirar amb pinces.
en hi ha un que va dir que el primer dia que sortís faria netejà el municipi des de el pont de mico fins el coll de la creueta. Bé però clar com son paruales de politic aquests se les emporta el vent.