dimecres, 12 d’octubre del 2011

Jo avui estic de dol, no tinc res a celebrar .

 Avui ha estat un dia feiner per mi he pujat a la feina a treballar una miqueta, feia un dia magnífic, la veritat que espectacular, bé la primera sorpresa del dia me l'he trobat al passar per el Carrer Nord, he vist una persona coherent, un militant dels esquerdats a les 9 hores i 15 minuts estava treballant en el seu lloc de treball, llàstima que no portava la càmera perquè per una vegada he pogut comprovar que hi ha gent que es coherent amb els seus pensaments.
Desprès m'he arribat fins a Masella i de allí m'he arribat a la Tosa d'Alp feian una dia tant maco que es podia apreciar Montserrat, Collserola, el Pedraforca estava magnific, i tot plegat no feia gens de fred, això si els isards ni un.
 un cop hem arribat a baix un altre cop hem anat a dinar a Fornells de la Muntanya a Can Casanova, en Joan ja ens tenia la taula reservada, desprès de menjar el famós arròs de Muntanya i l'entremès pertinent agafar el cotxe i cap a Alp això si he tornat a passar per davant de la botiga d'en Toni el Esquerdat que per el dematí tenia obert i he pogut contrastar que per la tarde també treballava, no ha estat una cosa casual sinó que avui ha actuat segons els seus ideals.
He passat per davant de la Casa Gran del Botiflers a veure si tenien el drap aquell del Brau però he vist que avui no hi havia cap Bandera, bé com a mínim han estat mes coherents que altres cops.
 I així ha funcionat tot el dia, avui no hi havia res a celebrar, perquè està clar que celebrar el major genocidi de la història te un polvo, però clar
que poden esperar d'aquests personatges que han manipulat la històrica per explicar les seves barbaritats, com sempre aquesta ve explicada per els guanyadors, la llàstima es que els perdedors i vençuts també tinguem cultura i també poden escriure la nostra històrica i aquesta es molt diferent a la que expliquen ells.
Fe i fomut avui un dia com un altres, res a celebrar, res a dir i com diu l'escrit aquest de que Mèxic desprès de 300 anys va ser lliure nosaltres anem per el camí d'aconseguir el mateix. ens resten tres anys, i hereus de la corona de Felip V ja podeu començar a tremolar que la gallina dels ous d'or dirà prou, i no voldrà pondre més.

3 comentaris:

Joana ha dit...

Jo vaig fer festa, de la feina, tampoc podia fer res, ara a casa vaig pencar com una burra, però una cosa és fer festa i una altra celebrar-ho.
A mi ja m'agradaria treballar com vas treballar tu, sortir de casa a un quart de deu, fer una passejada i després a dinar bé!

Per cert, aquesta notícia que va sortir ahir al telenotícies de l'esvoranc que ha aparegut al teu municipi, que?

ALP2500 ha dit...

Bé joana l'esvoranc es una qüestió de gustos varen fer servir un torrent per deixar tota la brossa possible i desprès la varem tapar i fer una muntanya, no tinc clar si es va matar bosc o no, però el que tinc clar que el bosc de la Molina es perillós, perquè si un dia hi ha foc allò serà un forn i com a mínim l'esvoranc aquest farà de tall de seguretat. Bé els jutges ja han dit que s'ha de replantar coses, dons bé es planten i ja està el que no veig tant clar que es pugui deixar tal com estava abans de l'abocament. Bé ha estat uns dies que hem disposat de propaganda gratuïta ja està bé. això bé del 2002 fins ara per tant hem recorregut un llarg camí amb tres alcaldes diferents quin son els culpables bona pregunta aquesta, com a mínim el responsable de cara la justícia es la casa gran per tant es el poble.

Joana ha dit...

T'ho demanava per que va ser una notícia ràpida i no sabia de que anava.