dissabte, 15 d’octubre del 2011

Teatre del bó, millor això que no pas la foscor com a resposta

Jo avui i que no serveixi de precedent estic amb el Senyor Bartomeu Baqué, jo també vull assistir als Consells Comarcals d'alcaldes, vull veure com i que es diu en cada moment, no em serveix l'excusa de que molts van allí a fer teatre, dons visca el teatre,si d'aquesta manera podem acostar la política a la gent, ja està be de tant secretisme i treballar de nit i a les fosques.[noticia].
La veritat que a mi em sembla que sobren tant el Consell Comarcal com el Consell d'alcaldes i de pas també podríem posar en el mateix sac les diputacions, tot plegat es donar peu a la menjadora amb un vegueria i tot arreglat. tot la resta sobra. 
També es cert que siguin els senyors d'ensorrant Cerdanya els que demanen transparència, potser no recorden que els darrers vuit anys aquests mateixos senyors van estar governant Puigcerdà i allò brillava per la seva transparència, una transparència opaca feta en la foscor.
Per tant ara estem demanant el que nosaltres no hem concedit mai, però si es cert que això no treu que les coses han de deixar de ser fosques i quan mes transparents siguin molt millor per tot. i si amb això hem de veure teatre, jo encantat, això m'estalvio quatre rals d'anar al teatre a veure els professionals.

5 comentaris:

Joana ha dit...

Visca la meva ignorància! Jo em pensava que es podia anar als plens dels ajuntaments i a totes aquestes sessions del Parlament i als consells de tota aquesta gent.

ALP2500 ha dit...

Res Joana, coses de la comarca, segur que ens pensen que es molt millor rentar la roba a casa que no pas esbombar per tot arreu però clar el poble són ignorants i no cal que pensen ja ho faran ells per nosaltres, visca la democràcia.

jordi ha dit...

d'acord amb el que diu en Bartomeu, però abans de parlar que comenci ell. Que obri les portes a les juntes de govern de Bolvir. Surt molt econòmic fer declaracions al diari i no aplicar-se el mateix que predica.

ALP2500 ha dit...

Ostres Jordi no tenia constància d'aquestes actuacions tant democràtiques del senyor Bartomeu , clar ja saps que molta gent moltes vegades predica el que no creu, qüestions de publicitat. Però jo segueixo opinant que el consell Comarcal hauria de ser transparent i que tothom podés anar als Consell Comarcals d'alcaldes, potser com els Plens Municipals que no hi ha participació de la gent però com a mínim pots veure qui està integrat i qui va a passar l'estona allí.

jordi ha dit...

de fet les juntes de govern de tots els ajuntaments son a porta tancada. Estic d'acord que les qüestions polítiques tindrien que ser totes publiques. Peró Bartomeu últimament diu les coses massa alegrement i sense pensar.