La veritat que va ser un boom, tothom comprava aquesta polsera, tot eren flors i violes i tothom volia disposar de una polsera que segons la publicitat proporcionava presumptes propietats beneficioses per a la salut i el rendiment físic ,característiques de les qual l'empresa mai va proporcionar evidències contrastables.
Dons bé quan es va fer la llum i la gent va poder gaudir d'aquesta polsera va comprovar que duros a quatre pessetes no existeixen i que això era l'estafa de l'estafeta, es a dir de propietats beneficioses cap ni una, per tant era una presa de pel, tot junt s'ha valorat per no anar a judici amb 57 milions de dolars mes o menys uns 42 milions d'euros, per publicitat enganyosa, per tant aquesta empresa ha passat a esser pionera i capdavantera amb la creació de polseres a ésser una empresa en fallida.[noticia]
2 comentaris:
Si, és publicitat enganyosa, però, era una polsera, que no feia mal, si t'ho creus, doncs allà cada un. I tots els imitadors que es van aprofitar? per que també les venien amb propietats miraculoses. Es van posar de moda, com es poden posar de moda les ulleres blanques. És la millor evidència de l'efecte placebo. No hi ha evidència, però les mares i àvies, diuen que quan un nadó té singlot se li posa al front un fil de cotó mullat amb saliva i se li passa.
Saps que passa joana amb aquestes coses milagrosses que hi ha gent que hi creu, molta gent i a vegades deixen fins i tot anar al metge per creua amb sanadors i especies afines, casos de càncer i coses d'aquestes, i això per a mí es jugar amb la gent i sobretot amb la seva salut.
I quan una persona d'aquestes mor qui es el culpable, ell per creua amb aquests sanadors o els altres per fer-li creua que poden curar coses que no tenen cura.
Publica un comentari a l'entrada