dimecres, 20 de maig del 2020

Dia 68 del cofinament, avui de visita a la capitals

Aquesta tarda he tingut que anar a la capital, aquest cop tocava pasar la ITV i de pas he anat al barber, ja tocava una mica d'esquilada, tot plegat m'ha semblat un pel aparatós, en el ITV com vaig fer el pagament per internet no he tingut que fer cap mena de cua, directament a la comprovació de llums, per un cop ha servit això del pagament digital, després el barber com he arribat massa d'hora m'he hagut d'esperar cinc minuts perquè el material estigui esterilitzat , un cop tot netejat m'ha rapat el cabell, tot molt ràpid.
 Be avui tinc ganes de parlar del Pallasso-periodista aquest del Pablo Motos, quan la rancúnia contra Catalunya li fa dir bajanades, perquè un qualsevol cosa s'ha de informar abans, primer ha de saber perquè es fan les coses i després parlar , jo trobo penós que s'apugi el impost de successions a Catalunya, però aquesta apujada be donada per els pressupostos del 2020 presentats abans del Coronavirus, per tant no es que Catalunya apugi el impost de successions perquè hi ha mes de 11000 morts i això provocarà que s'omplin les arques, [noticies]. Els "tempos" són molt importants per aquestes coses, es molt important saber com són les coses i quan s'han produït. Perquè aquestes coses a des-temps poden provocar males interpretacions i aquestes feixistes en saben molt d'aquestes coses.



2 comentaris:

Joana ha dit...

Mira, m'agradaria poder dormir fins que no acabi la desescalada i llavors, despertar. La trobo pitjor que el confinament.

ALP2500 ha dit...

a veure Joana si fessis això et perdries tot el circ que esta en marxa ara, i sempre es pot aprendre alguna cosa de tot plegat. si que es molt monòton tot plegat i que cada dia es igual a l'anterior i segur que sempre hi ha alguna petita cosa que fa els dies diferents, pensa que ja arribeu a la fase 1 amb privilegis, per tant ja podreu començar a fer com els cargols treure el caparró sort i anims.