divendres, 29 de maig del 2020

Dia 76 del Confinament,l'Ajuntamentj d'Alp avui fa repartiment de mascaretes,

la casa gran del municipi d'Alp està fent repartiment de mascaretes dos mesos i mig desprès de l'estat d'alarma, potser hem tardat una miqueta en fer això, però mes val tard que mai. 
Avui s'ha aprovat un nou dret social, l'ingrés mínim vital .el temps dirà si es una bona actuació o només serveix per emplenar mes els bars de la nació. 
El gabatxo d'en Manuel valls renega ara de l'alcaldessa de Can Fanga un any desprès de donar-li l'alcaldia , al culpar-la pràcticament de la decisió de Nissan de tancar les seves factories de Catalunya. [noticia]. La veritat que no deixa de ser curiós tot plegat, ara resulta que la Colau es molt dolenta per deixar-se prendre la factoria de Nissan, home Valls si no sabies qui posaves d'alcaldessa es per fer-s'ho mirar. Aquest es una conseqüència de la seva decisió per tant en valls també es culpable de tot el que ha esdevingut des de el dia que va donar el seu vot a la Colau. Mira-tu quines coses. 

 
Tinc un dubte amb aquest anunci, el govern espanyol esta practicant violència amb les persones.no es la meva parella però si que em mira el mòbil, sap on soc en cada moment, durant un temps no m'ha deixat sortir i em prohibeix parlar de segons quines coses amb amenaces, per tant està practicant violència sobre la meva persona. 

En quan a la violència de genera tot el que sigui perquè deixi d'existir sempre serà benvingut, Tot el que suma no resta, per tant endavant. 

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Aquest ingrés mínim vital, ja trigava en arribar.
El problema es el de sempre, fer un bon us i això costarà.

Joana ha dit...

La violència, ha de ser masclista? I si és la dona qui fa tot això, també n'hi ha de dones així! Igual de cabrones que si és un home qui ho fa