dilluns, 1 de juny del 2020

Dia 79 del confinament, avui Sant Ignasi

Avui he escoltat un comentari que m'ha fet pensar, i la veritat que no va pas mal encaminat , diu que envers de una renda bàsica el que hauria de proposar el govern es promoure un treball bàsic de quatre hores per netejar ciutats, carrers, boscos, pantans , cuidar gent gran, i molts mes d'aquesta manera es dignifica la feina i fa que per lo menys el que cobres ho hagis suat una mica. 
Perquè sinó tot la resta no serveix per res, perquè això em recorda fa uns anys el dilema aquell que si es millor donar de menjar a la gent o ensenyar-la a caçar,perquè ells es guanyin el seu menjar. Dons aquesta paradoxa es dona en aquest moment. I si per qualsevol motiu la persona no pot treballar llavors si que hauria de tenir dret a la renda bàsica , però els que estan en disposició de fer feina, dons que treballin per el bé comú.
Avui us parlaré de la secta d'en Josep Pàmies, la dolça revolució.  Fa un acte de desobediència a Balaguer, jo amb aquest fets només em demano una cosa, si per aquestes rucades surten infectats molta gent  no es pot reclamar danys i perjudicis a aquest il·luminat dels nassos. La veritat que aquestes sectes a mi em fan mes nosa que servei, [noticia].I vinga amb petons i abraçades acabarem amb el virus, I desprès diuen que els animals són els altres.