dijous, 11 de juny del 2020

Dia 89 del Confinament, Ens senders municipals, a vegades em porten per mal camí

Avui per la tarda he anat a seguir senders del municipi, aquest cop he volgut fer el sender 737 que passa per la pia i va fins a la molina, no l'havia fet mai , no deixa de ser curiós puja per la pista els rovellons i un cop comença la pujada el camí continua per l'esquerra fins aquí tot perfecte però el problema el tinc quan de cop enllaça amb el circuits de bicicletes de la molina, aquesta reunió de caminats i ciclistes no es massa eficient perquè la gent que baixa amb les bicicletes va a velocitats molt altes i no es bo barrejar els dos esports. Desprès de uns quatre-cents metres el camí es torna a separar les bicicletes baixen per l'esquerra i el sender continua per la dreta. Potser s'hauria de buscar una alternativa a aquests quatre-centres per no barrejar els esports.
 Il·luminat es aquella persona que ha vist el llum, i aquest es el cas d'en Fernàndez Diaz, ex-ministre dels hereus de la corona de Felip V, Aquest senyor diu que el papa benedict XVI li va dir que el dimoni vol trencar espanya, la veritat que tindrà poca feina el dimoni perquè aquesta es trenca soleta. [noticia].
Segons aquest destructor de la sanitat catalana, el diable ataca mes als millor i per això ataca especialment a la Corona dels hereus de Felip V i la vol destruir. Poble diable no tindrà altre feina que destruir aquesta nació.

La meva heroïna de l'alcaldia de Madrid ha tingut una altre idea de Il·luminació total .Fer una "Corrida" de Braus per homenatjar als sanitaris [noticia].

Joana ha dit...

El problema de conviure bicicleterus i caminants és de mala solució. Ara, aquests dies, a Collserola, hi ha una gentada que no et pots imaginar, a casa, tinc un bicicleteru i l'altre dia es queixava que els runners, anaven com a bojos!!!! i això ho diu que va en bici! i que pel que vaig descarregar de la gopro, no va de passeig!!!