dijous, 14 d’agost del 2008

Quan Sigui Gran vull ésser president del Govern veí

Avui he descobert quina es la meva feina mes apropiada , la més adequada es la de president del Govern veí, osti tú, quina feina mes adient a qualsevol, de veritat que això si que es una joia , trobat una feina com aquesta,

Per començar pots prometre lo que vulguis perquè et votin i desprès realitzar lo que em vingui en gana, estar sempre a les madures a l'hora de les medalles i quan aquestes es tornen verdes fer sortit algú de la quadrilla a treure el cap i que rebi ell, esta voltat de impresentables te aquestes avantatges que els hi tallin el cap així sempre tens un cap de turc en qui for-li la culpa de tot. Bé la veritat sigui dita has d'ésser un gran embaucador , un gran venedor de catifes i aquí és on jo no donaria la talla quina llàstima perquè aquesta era la feina òptima.

I si la cosa s'en dispara massa i tinc problemes en portar les ovelles al corral (psc) ja em sortirà el gos d'atura oportú diguen-me que tinc que obeir al pastor i que no em puc desviar de el discurs marcat. però tinc el dubte si ho he de fer amb corbata o sense, però bé que l'amo es l'amo i aquest no anirà mai de minyó.

Fins i tot te la santíssima cara de vendre'ns que ell no ha incomplet res que som nosaltres els catalans que no volem l'estatut ni el finançament, si en el fos la culpa es de Catalunya per existir, ens haguessin fet com van fer amb els americans és a dir assetjar i conquerir i portar gent de fora Catalunya perquè repoblés la colònia dominada, ja estava un maldecap menys.

Bé dons per reis (no que jo soc republicà) per el papa noel , ja tinc clar que demanaré , una feina com la del president aquest que diu que governa per sota l'ebre , un gran mag de tirar la pedra i amagar la ma , i personatge que faria la competència al millor mag de tots, te molta facilitat per amagar el bulto , i mentres estant a Catalunya discutint que faran els polítics a Madrid i que voleu que fem lo que mani l'amo i l'amo els ha manat votat els pressupostos i així ho faran sinó del Montilla passarem a estar governants per la Chacon o el Corbacho ,

I menstres tant els demés de vacances, la llàstima es que portent masses anys de vacances ,
per tant la culpa sempre dels demés , i un tant panxo, incompleix lo que vulguis i sempre dir que els culpa dels altres, promet lo que vulguis i desprès dius que fa massa vent per escoltar les critiques i que tot es culpa dels altres que no saben interpretar les teves paraules, perdoni senyor president però segons quins contexts no hi ha interpretacions possibles o caixa o faixa

la darrera del senyor president de tots els espanyols

l'economia espanyola resisteix millor la crisi que la de la zona euro

si-us-plau senyor vostè a part de mag ara també te previsions de futur, quina pena si hi ha algú que s'el cregui, de veritat millor callar que obrir la boca i demostrar el nostre domini de l'economia, per cert moltes felicitats per treure l'impost de patrimoni així els que més disposen s'estalvien un impost . potser fent un canvi en les base n'haguès prou per adaptar aquest impost a la realitat ,

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo ja fa anys que els desitjos els i faig arribar en el Caga Tió, és per alló que és de casa....`
Ara arriba el moment de que el PSC doni suport al ZP a veure amb quina cara els d'ERC afronten aquest nou problema. Aíxó fa aigues per moments.
Per cert ahir vaig tenir una conversa amb un ex-militant d'ERC, dic ex pq és un d'aquests que han anat perdent amb el temps i et faries creus del que és va dir. Ara és quan el Gironí ha de plantar cara als Tarragonins.
Estic d'acord amb tu de la manera que pintes en ZP però tens que sumar que ell sempre ha tingut la sort, la sort dels "tontos".

ALP2500 ha dit...

ostres però la sort dels tontos s'ha d'acabar alguna vegada perquè sinó això seràs mes de lo mateix, i ara apa a baixar-nos els pantalons un altre vegada , però si ja els tenim als tornells no podem pas baixar-nos pas mes avall.ç
quina pena tot plegat