dijous, 12 de març del 2009

Farsa i Farsants

Mireu el dia que no tinc clar sobre que escriure ho tinc fàcil entro a la pagina de Ciutadanos , aquests grans defensors de la seva democràcia una carca i hereva del franquisme més radical i ja tinc de que parlar, [noticia]
Segons el paladí de la creuada hispànica els participants que van anar a brusel.les van fer el ridícul i aquest tres mil integrants no representen a Catalunya. Els meus herois van congregar a Brusel·les mes de tres mil persones segons Ciutadans i això es fer el ridícul, o clar i jo em demano la darrera concentració feta a Can Fanga per la defensa de les tonteries de sempre dels senyors de Ciutadans no van ni arribar a 200 persones. Això si que es poder de concentració. Aquests senyor si que en saben de moure les masses. Sempre igual aquests han de posar en practica la Màxima de Grouxe Max, Millor Callar i passar per idiota que obrir la boca i dissipar el dubte.
En quan a fer el ridícul un senyor que s'ha de despullar al parlament de Catalunya per fer-se veure te moltes qualitats per saber que vol dir fer el ridícul, per tant abans de parlar aquest personatges potser s'hauria de mirar el melic.

En quan a mostrar-se antieuropistes els manifestants de Brusel·les, que voleu que us digui jo vaig veure un cartell que posava 27 estats més Catalunya però clar un quan esta acostumat a manipular tota la informació ara no podia ser objectiu. això es aplicar velles conductes a situacions noves.