diumenge, 3 de maig del 2020

dia 52 del confinament, Avui amb agulletes de tant passejar ahir.

Ahir primer dia de la fase del confinament vaig voler fer de tot, caminar, anar amb bicicleta, mati i tarda la veritat que vaig fer tantes coes que avui tenia agulletes per tot el cos, es el que passa el no fer massa cosa durant la cinquantena aquesta del confinament, la veritat que el canvi de la bicicleta estàtica a la normal es un canvi , la veritat es que prefereixo que em toqui l'aire per la cara, i desprès poder caminar per la muntanya, sentir cantar els ocells, veure quatre isards còrrer de por , fins i tot he pogut gaudir de una guilla buscant menjar. Ho trobava a faltar tot plegat, necessita sortir encara que avui el cansament ha sigut total.
a mi que m'agraden les frases fetes, en hi ha que diu que millor estar calladet i passar per idiota que obrir la boca i dissipar qualsevol dubte  dons be la vice-presidenta del govern espanyol i ministra de transició ecològica, s'ha basat únicament a que Portugal està mes a l'oest i el virus venia de l'est. a més desprès ha dit que enveja la actitud dels portuguesos i que aquí es critica des del conjunt de la ciutadania fins la classes política, mentre que allí tots van a una ajudar-se.[noticia] Potser s'ha descuidat de dir que allí potser els polítics estant molt mes preparats per prendre decisions i aquí això es un guirigall de decisions  i que les anem canviar segons d'on bufi el vent. 
I parlem del cabreig que va agafar un sanitari amb Espejo Publico de la Grisso per manipular o utilitzar el video com a arma política contra el govern, quan es va gravar el vídeo els sanitaris van remarcar sobretot que eren de diverses ideologies i que ells només volien que els polítics havien de treballar junts. [noticia].

Avui dia de la mare. vull aprofitar per donar-li les gràcies a la meva i a totes les del mon, 







1 comentari:

Joana ha dit...

Vols que t'expliqui la gentada que havia ahir al carrer de bon matí? Un diumenge a quarts de nou del matí, el carrer com si fossin les 12 del migdia. Jo també vaig arribar a casa morta i amb el genoll xungo, cansadíssim, el que em costarà recuperar el genoll, bé la musculatura que és el que me'l subjecta