diumenge, 26 d’octubre del 2008

Gràcies Carmeta, ha estat tot un ple haber gaudit amb tu aquests petits moments

Avui us parlaré d'una persona que ha estat molt important els darrers mesos, una persona que escoltava i que et deixava parlar, una persona amb un somriure increïble, amb unes ganes de viure especials, i que apareix en la meva vida en un moment difícil,
Es aquella vitalitat que et mancava per refer un esborany, i per això li tinc que donar les gràcies i a partir d'ella es culpa seva de una manera indirecta que jo vaig començar a escriure en el meu blog
per tant a part de la iniciativa de la Mar Roca una part molt important de que jo expressi les meves coses per el blog es cosa d'ella i això de veritat li tinc que agrair i molt. Moltes Gràcies Carmeta.
Potser va ésser un temps curt, potser no vaig arribar a les teves esperances però tu has aconseguir que els moments que vaig gaudir amb tu hagin estat especials, la manera de dir-te adéu potser no es la millor però es la única que conec i et tinc que agrair tot lo que has fet per a mi, encara que et sembli a tu insignificant per a mi ha estat molt important .
Si trobeu alguna persona com la Carmeta no la deixeu escapar, de veritat que val la pena anar fins a la fi del mon amb personatges així,