dijous, 31 de desembre del 2009

Desig per l'any nou.


Any nou vida nova, aquesta es la dita però la veritat que tot continua igual , jo avui us voldria desitjar un molt bon any i que totes les coses que no s'han aconseguit durant el 2009 ho podem fer aquest. El dia u de gener molta gent fa propòsits per l'any nou, moltes vegades es queden en propòsits però segur que trobarem algú que hagi aconseguit la cita marcada.

Jo per l'any proper només en tinc un de propòsit i es que la meva nació aconsegueixi la llibertat. Que per una vegada el poble Català digui prou, envii als polítics a pastar fang i digui la seva, que ja en tenim prou de tanta promesa trencada i tanta mentida envoltada en paper de regal.

Dons bé després d'això només em resta felicitar a tots els meus lectors, a part de donar les gràcies per l'esforç que fan al intentar llegir els meus escrits, amb les dificultats dels mateixos, escrits sense estructures i amb moltes faltes ortogràfiques , però que de cara al any nou intentarà millorar. O potser no, ves tu a saber. Però de totes maneres moltes gràcies a tots. I sobre tot als que amb l'anonimat em critiquem aquests doble vegades moltes gràcies, perquè sabent les debilitats d'un et pots fer mes fort.
I de pas demà que es ú de gener nomes em resta felicitar a tots els Manels. (sobre tot al passerell aquell de Savall) i la resta es clar.