dimecres, 11 d’agost del 2010

Penja l'estelada

Alp també vol penjar la seva estelada 


Jo vull parlar de un situació que la trobo indigna es el cas de la senyora Mercè Esquerrà, veïna de Girona on la Immobiliària que gestiona la seva casa li va demanar que tregui l'estelada que tenia penjada a casa seva .[noticia].
Tot plegat es divertit aquest darrer mes hem menjat aquell drap vermell i groc per tot arreu i ningú els hi demanat res. Ara que tots eren seguidors dels hereus de la corona de Felip V, aquests no deixen que la gent pugui discrepar. He escoltat insult de televisions neofeixistes a gent que no està a favor de la selecció del drap vermell i groc, he escoltat insults per el mateix motiu , i jo em demano aquesta gent sap el que es la democràcia, o només coneixen la seva tirania encoberta de democràcia. 
Els Catalans no som ni millors ni pitjors que els colonitzadors, però el que està clar es que tenim una llengua, una cultura, unes influències diferents als altres per tant la nostra manera de pensar també es diferent i com a tal nosaltres només desitgem poder saber si el poble vol ésser independent.
l'altre dia escoltava al president de la comunitat asturiana dient que la independència de Catalunya l'han de votar tots els espanyols, i jo em demano que ha de decidir qualsevol habitant de sota el Ebre sobre la nostra llibertat d'autodeterminació, això no es una democràcia es una tirania que cada quatre anys canvien de dictador.



 jo en suport a la mercè penjo l'estelada en aquesta pagina. un petit gest de suport a una gran patriota.