dimarts, 7 de juny del 2011

La LLista Mes Votada

Resten menys de 4 dies per la constitució de la Casa Gran del nostre municipi, tret de quatre ajuntaments que estant pendents d'un nou recompte de vots.Aquest serà el Gran dissabte, el dia dels perquès?
El que m'ha sobtat ara es les declaracions d'en Patilles Pujol dient que tenen intenció de respectar les llistes més votades, pura demagògia aquestes declaracions,
Però clar això que voldria dir en clau municipal. Al meu municipi, això voldria dir que faci el que faci el regidors dels esquerdats ells ja tenen decidir qui serà l'alcalde. No foten això ja seria la reostia, o potser hem d'esperar a que el regidor dels esquerdats digui la seva, no es això igual de democràtic que l'altre. Ara resulta que els Convenients volen fer bandera del principi que governi la llista més votada. [Noticia]
l'editorial del Singular Digital diu aquestes frase:

Per Cert  Ser el més votat no garanteix ser el millor governant, en aquest cas el millor alcalde, però si que hauria de possibilitar poder mirar de demostrar que es pot portar a bon part el programa que ha rebut el suport majoritari de la ciutadania. I si no s’aprofita l’oportunitat que s’ha guanyat a les urnes, per això hi ha instruments democràtics, com la moció de censura, per possibilitar l’alternança.

en quan al meu Municipi, jo no tinc clar res de tot plegat. Com els programes electorals son tant semblats i un són el Barça i els altres l'esparreguera (amb tots els respectes per aquest darrers) jo entenc que no cal que mani la llista més votada perquè segur que es portarà a terme les mateixes propostes electorals.
Des de el meu humil punt de vista, si aquest cop et decideix tot per la llista més votada, això serà renegar del passat i de una persona que per vots es va quasibé assegurar l'alcaldia i pactes nocturn el van relegar a l'oposició. No tot són ordres de partit aquesta vida, en el meu municipi valen mes els principis i tornar el canvi, potser ja va sent hora de dir a cadascú el que no vol escoltar. Dit això jo deistjo de tot cor que els Convenients no tirin la tovallola ara perquè el nen del venedor de Catifes aquell de Peix al Cova hagi tingut una iluminació.