dissabte, 11 d’abril del 2020

Dia 30 del Confinament, ja portem un mes de tot plegat

Avui només vull parlar de la finalització del confinament total, perquè es molt mes important la economia que no pas la vida de la gent , jo crec que es aquest el motiu que ha portat a la finalització del confinament, la gent ha de tornar a treballar, hem de reactivar l'economia i si això comporta el creixement d'infectats són efectes col·laterals.

 

Vull seguir amb les meves guerres i l'escrit del "senyor" Salvador Sostres sobre els infestats [noticia]. us vull comentar el que em va passar l'estiu que feia la recerca dels búnquers de Mussa, (Músser) vaig trobar un veí del poble, i vam estar parlant una estona dels búnquers i varem acabar parlant de política i sobre la independència de Catalunya , El senyor em va dir, jo no vull ésser independent per un motiu molt clar - No vull passar d'ésser manat per Madrid a passar a ser manats per Barcelona, perquè en el fons son els mateixos gossos amb collars canviats, Jo en aquell moment vaig creure que aquest senyor estava molt equivocat, però veient el comportament de uns i dels altres, ara no ho tinc tant clar. 

1 comentari:

Joana ha dit...

La veritat, no estic d'acord amb aquest tancament total a que ens han obligat. No sé com s'hauria hagut de gestionar, segur que havia alguna manera. L'economia no està pel davant de la salut, però amb aquesta cantarella i aquesta solidaritat mal entesa i de pa sucat amb oli, com el simulacre de pau i amor del nadal, com diu un amic meu, no anem enlloc. Després no canviarà res, tothom continuarà igual de cabró, fill de puta i malparit. L'economia ha de seguir, la que coneixem o una de nova, però ha de tirar endavant